julafton

Jag hade som varje år, en bra jul. Var hemma hos Moma. Vid 3 tiden så åkte vi dit och kollade på kalle anka och sen så åt vi julmaten. Jag åt faktiskt lagom den här gången. Sen var det dags för efterrätt. Momas gudomliga fruktsallad med grädde. Efter det så var det dags för julklappsöppning. Jag är alltid den som delar ut julklapparna, vilket är superkul tycker jag. 
Jag tycker det är roligare att ge julklappar än att få. Deras reaktioner är så härliga att se. När mamma skulle öppna Georg Jensen paketet så var jag nervös. Men hon blev superglad. Hon kunde inte sluta tjata om hur glad hon var. Sen hade jag köpt Voluspa ljus till mamma också. 
Jag själv fick massa fint. 4 parfymer bland annat haha! Presentkort på Ray bann, smink, pandora smycken, pengar och lite annat. Bilder kommer. 
Till slut var det dags för fika. Jag åt lagom till varje måltid så jag inte blev övermätt som jag alltid är när ja går där ifrån. Mysig jul. Snodde med mig en matlåda från julmaten till jobbet dagen efter. 
 
Sen jobbade jag dagarna efter jul. Man tackar för 100% OB dessa dagar! 
Bilder på julklapparna kommer i nästa inlägg. 
Här är några bilder från julen. Tog faktiskt inte så många, fast jag hade systemisen med mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0