Helgen

I fredags jobbade jag, sen mötte Olli upp mig utanför karolinska så åkte vi till kista för att kolla på mellandagsrean. Hittade nada faktiskt.. Var nog för trött för att kolla noga, sen är det så jobbigt med allt folk som ska knuffas och hålla på. 
 
I lördags blev det en heldag med Olli i stan. Och där hittade jag en hel del faktiskt. Fick med mig ett par Air max på rean, halsduk, fintröja, parfym för 100 kr osv.
Till middag åt Olli och jag på en buffe i stan. Åt sushi till förrätt, thai till varmrätt och friterad banan till efterrätt. Mätt blev man allt.. 
När jag kom hem gömde jag mina nya skor i garderoben.. Har för många skor så mamma behövde inte se dessa ännu haha!
På kvällen kom Olli och Leo hem till mig så hade vi en liten spelkväll.  Sen bestämde vi oss för att gå till magget en sväng. Om man räknar bort min födelsedag så har jag inte varit ute på över 7 månader så det kändes ovant haha.. Men det var roligt faktiskt, var dock inte där så länge, var hemma vid 1 och somnade gott i sängen. 
 
I söndags var jag hos mormor en sväng för att fira en liten minijul. Fick ringen jag önskade mig och lite annat.
Så nu är jag heelt klar med allt julfirande. Lite skönt måste jag säga.
På kvällen gjorde vi caesar sallad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0