Fredag

Eftersom klockan har slagit midnatt så är det fredag nu. Och det är inte vilken fredag som helst! Det är fredag den 13e + lucia! 
Jag ska jobba dag och på avdelningen ska vi ha ett litet luciatåg för patienterna. Gå runt och sjunga, ha glitter i håret och bjuda patienterna på pepparkakor och julmust! Hur mysigt! Kommer bli en bra start på dagen både för oss i personalen och för patienterna. Jag kan inget annat än att älska mitt jobb! Jag njuter varje dag av att jobba, man vet aldrig när det tar slut. Man ska trivas och vara glad på arbetet! Det är viktigt! Ser så många människor överallt som är lite halvsura och dryga, då vill man bara där ifrån.

Haha jaja! Nu ska jag sova! Alarmet ringer om några ynka timmar. Längtar redan nu till jobbet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0