Fredag

Har haft en jättebra fredag med mamma. 
Först åkte vi till täby centrum för att kolla på julklappar. Och så åt vi lunch där också. Sen bärde det av mot stinsen där vi köpte klart alla julklappar till pappa. Efter det så åkte vi till rotebro och handlade mat och 10-pack julmust för 20kr! 
Mamma och jag var ute och flängde runt i 7 timmar. Skönt att man fick en del gjort. 
Har inte slagit in några paket ännu. Känns som att jag måste göra det på lördag senast eftersom jag jobbar både söndag och måndag och sen är det jul ju! 
Är i alla fall klar med alla julklappar nu, skönt! 
 
Ikväll har jag ätit caesarsallad till middag. Favoritmaten helt klart! 
Nu ska jag slå på en film och mysa ner mig i min renbäddade säng! Tog mitt jeanspåslakan, skönaste som finns! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0