årets julklappar.

 
 
 
 
En hel del parfymer fick jag. Så nu ska jag inte snåla med att spruta på mig de varje dag. 
 
 
Denna parfym fick jag av mamma. Har önskat mig den huuuuur länge som helst. Tycker den är för dyr att bara köpa så där 600-700 för bara parfymen, så mycket vill inte jag lägga. Men så snappade mamma upp det och gav mig en en hel låda med Viktor&Rolf saker. Parfym, body lotion, mini parfym osv. Hur glad som helst! Denna ska  jag använda vid speciella tillfällen, inte slösa hur som helst! haha.
 
Av Jesper fick jag 4 drinkglas som jag älskar. 
 
 
 
 
Sen fick jag som sagt pengar, halsduk, presentkort och lite annat jag inte har tagit kort på. Men ska se till att ta kort på mitt pandora smycke och ringen jag fick av mormor som jag hade önskat mig! Jättenöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0