Måndag

Måndag och ny vecka. I helgen har jag mest tagit det lugnt. Varit iväg med mamma, kollat till båten efter ovädret, ätit god mat och bara myst. 
 
Imorse ringde min chef och gav mig lite nya jobbtider. Så nästa vecka blir det att jobba ett par dagar efter en väldigt lång semester. 
 
Den här veckan har jag inte så mycket planerat. 
Imorgon ska jag äta buffe till lunch med mormor på stationshuset. 
Och på onsdag ska jag till Ersta för att än en gång kolla till min diabetes. Jag vet redan nu att resultatet inte kommer vara strålande eftersom att jag inte har skött diabetesen så strålande som jag ska göra. Får nog förklara mig lite när hon väl ser mina HJ värden på blodsockermätaren. Nåja! Efter sjukhusbesöket tänker jag gå runt i stan lite, om det är fint väder såklart. 
 
Nu ska jag strax fortsätta kolla på serien Prison Break som jag nyss har börjat kolla på. LOST serien har jag kollat klart på. Den här serien har jag även sett förr men det var så många år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0