Söndag

Idag var det väldigt lugnt på jobbet. Det har varit små 3 åringar och vaccinerat sig och sen hade vi en annan patient, inte mer än så vart det idag. Så min chef och jag hann med att svara på mail, städa så allt är rent inför den nya veckan, duka fint med blommor och ljus osv. Fick sluta vid 3 och då stod mamma och pappa med bilen utanför och plockade upp mig så åkte vi till barkarby. Först var det meningen att vi skulle kolla på en ny dvd men tydligen så hade tvn halvt gått sönder, halva skärmen var svart så vi kollade även på en ny tv.
Hittade en tv som var 84 tum, kostade bara 139.000kr ;)
 
Nu ligger jag i sängen och och planerar lite inför nästa vecka. Om en stund ska jag åka med mamma till Hemköp. Vi har inga ägg hemma och jag vill göra american pancakes imorgon igen till frukost och då behöver man ägg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0