Prov

Fredag och ikväll står det lets dance på schemat med frukt och massa gott.
Men innan dess ska jag göra gamla högskoleprov.
Har skrivt ut facit till gamla högskoleprovet som jag gjorde i höstas. Har lagt det nere i köket så jag inte ska kunna fuska. Blir roligt att se om jag får mer poäng nu när jag är hemma och kan göra det i lugn och ro.
 
Ikväll blir det att premiärgrilla också! Massa mys innan högskoleprovet imorgon! Det är det bästa, ta det lugnt och njuta innan provet. Pappa skjutsar mig till arlandagymnasiet imorgon och sen vid lunchen så kommer mamma och hämtar upp mig så åker vi och käkar lunch. Finns endast en cafeteria där och hur mycket mat är det egentligen. Macka är väl det matigaste dem har. Big noo när man ska sitta i prov sen.
 
Jaja, nu ska jag göra provet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0