Nya fjärkontrollen

Nu har jag äntligen fått hem fjärkontrollen till min systemkamera. När jag öppnade den minimala förpackningen så såg jag en stor lapp och då tänkte jag direkt "en manual, super". Men när jag läser på pappret så står det endast att man inte får slänga kontrollen i papperskorgen, det var alltså ingen manual. Så jag fick ta reda på själv hur jag skulle göra för att fjärkontrollen skulle fungera till systemisen. Först gick det inte alls men efter ett tag så kom jag på det. Är supernöjd med den. Så härdanefter kommer det att bli mer kvalite på bilderna. Inte bara spegelbilder eller kassa iphonebilder. Kommer bli mer outfit bilder och det tycker jag är kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0