ledig

Idag är jag ledig från jobbet pågrund av att min chef är bortrest, är även ledig imorgon sen börjar jag jobba på torsdag igen. Ingen aning om jag ska jobba på söndag, ska ta reda på det på torsdag. Så det blir 1-2 dagar jag jobbar den här veckan. Väldigt skönt men tråkigt också. Saknar jobbet faktiskt, tråkigt att vara hemma. Visst är det skönt att få sova hur länge man vill på morgonen, inga måsten osv men att vara hemma en hel dag är tråkigt. Har kollat lite på missade serier på morgonen, ätit frukost och bara myst. Man blir så seg och trött av att ligga hemma bara. Skulle kunna ta en PN nu om jag ville men känner inte för att sova mitt på dagen.. Funtar på att gå ut och ta en PW en något liknande. Men vet inte om jag vågar det eftersom jag fortfarande är lite sjuk. Det går åt rätt håll men vill inte anstränga mig så mycket så det kommer tillbaka.
 
Aja, nu har jag klagat färdigt.
På lördag ska jag göra högskoleprovet hela dagen än en gång.. Så länge jag inte får 2.0 så kan jag alltid förbättra mitt resultat. Det var verkligen en pina att sitta en hel dag med prov. Det värsta var att jag hade ätit dåligt på morgonen så min mage kurrade under HELA provtillfället. Det lät över hela klassrummet och jag skämdes som attans.. Kunde inte koncentrera mig på provet när jag behövde vara orolig för att magen skulle kurra. Höll handen på magen hela tiden, var hela tiden beredd på att den skulle kurra. Asjobbigt.. Så den här gången ska jag trycka i mig mat, miljoner mackor.
Längtar inte till lördagen, hatar det verkligen men det är bara att stå ut. 08.20 - 16.20 fy tusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0