Kista

Igår var det fredag och jag vaknade av att Ollis mobil ringde. Vi gick upp vid 10 och gjorde american pancakes till frukost. Hade aldrig ätit det innan och kan ju lugnt säga att det är min nya favoritfrukost. Så obeskrivligt gott. Vi åt det med vaniljglass och sirap. En riktig sockerfrukost.
Kort efter frukosten åkte Olli hem. Jag låg kvar i sängen en stund innan jag åkte till mammas jobb och myshandlade med henne.
På kvällen åt vi caesarsallad. Farligt gott var det. Kollade på Lets dance med mamma på kvällen och myste med massa gott.
 
Idag har mamma, pappa och jag jobbat hela förmiddagen. Pappa målar trappan och väggarna i källaren och mamma och jag tömmer flera rum på saker så pappa kan måla. Så snart alla grejer är borta från det stora rummet i källaren så kommer gymmaskinerna in där. Efter slit i källaren åkte mamma och jag till kista där vi åt en välförtjänt lunch och kollade runt i affärer. Hittade faktiskt en hel del som fick följa med mig hem. Bland annat en neongul träningströja och träningsbh. Är supernöjd med allt jag fick med mig. Har inte köpt något till mig själv på flera flera månader så kände att jag var värd lite nya och fräsha plagg. Hittade även årets bikini som jag köpte. EN ny bikini varje år är okej tycker jag haha! Den var verkligen fin och ovanligt dyr. Ska visa allt sen!
Ikväll stod Jesper för middagen. Han lagade megaköttbullar som var fyllda med chili, paprika, chiliost, grillolja och massa annat. Så sjuuuukt gott. Har redan sagt till Jesper att han ska laga den här maträtten nästa helg! Till det åt vi pommes med olika såser. Matlåda check!
 
Nu ligger jag i min renbäddade säng! Det är verkligen ett heltidsjobb att byta sängkläder på en 140 säng. Gå runt sängen 80 gånger för att få till lakanet, sen har jag 3 kuddar i min säng och två duntäcken. Helt slut efter att ha bytt allt på hela sängen. Men känslan att ligga i en renbäddad säng och när jag själv är nyduschad, är obeskrivligt skön.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0