Jönssonligan maraton

Idag på dagen var jag nere i källaren för att få lite filmideér. Hittade alla jönssonligan filmerna som jag tog med upp. Både lilla och stora jönssonligan. Så ikväll kommer jag starta ett litet jönssonligan-maraton. Börjar med dem små (Jönssonligan och cornflakeskuppen). Hinner nog knappt kolla klart på den filmen innan jag somnar. Men maratonet fortsätter imorgon också på kvällen. Sammanlagt tog jag upp 19 filmer som jag ska mysa till och kolla på kvällarna. Så nu behöver jag inte vara orolig att jag inte har några filmer att kolla på.
 
Annars då. Är som sagt ledig imorgon också. Får sova ut på morgonen, de är hur skönt som helst. Men vad ska jag göra resten av dagen då? haha.. Har varit jätte rastlös idag. Funderar på att antingen laga en god middag tills mamma och pappa kommer hem från jobbet eller så åker jag ut och äter en god lunch någonstans och kollar runt i affärer helt ensam haha.. Fast ibland är det skönt att vara själv, du kan kolla på vad du vill och hur länge du vill.
Fast vem vet? Jag kanske är på filmhumör imorgon och stannar hemma och kollar på film hela dagen? Fortsätta min jönssonligan-maraton? Vi får se helt enkelt! Nu måste jag starta filmen innan jag slocknar!
 
P.S. Har inte Media markt skickat ett sms om att grejen till min systemkamera har kommit så kommer jag åka dit i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0