Botoxdaaaag

Idag har vi haft botoxdag på mitt jobb! Alltid lika kul att få vara med och assistera läkaren, hålla patienten i handen och även ta hand om patienten efter behandlingen. En patient blev yr efter behandlingen och det är väldigt vanligt, när nervositeten släpper kan man bli yr. Så jag satt med henne i ett rum, gav henne vatten och viftade men en tidning.
Idag funkade elen tur nog! Så idag har jag suttit i telefon väldigt mycket och fått boka in alla patienter som vi inte kunde ta emot igår pågrund av strömavbrottet. En bra dag på jobbet helt enkelt.
 
Imorgon är det redan fredag igen och jag är ledig! Ska sova ut och sen är det full rulle hela dagen med skojigheter. Eftersom jag är ledig imorgon är jag helt lugn i kroppen. Kan gå och lägga mig när jag vill utan att ha ångest för att alarmet snart kommer ringa. Kan mysa till film hela natten om jag så vill.
Fast det slutar alltid med att jag går och lägger mig vid 11 i alla fall haha.. Är så trött på kvällarna.
 
JUSTE! Nu har pappa äntligen tagit hem löpbandet, har testat det och lärt mig hur jag ska sköta den. Den är så stor och har sjukt många bra program. Den visar allt t.o.m min puls. Och så har den olika program, t.ex. om man klickar på P3 så kommer rullbandet att rulla i lugn takt från början sen ökar den farten mer och mer, efter ett tag sänker den farten och så fortsätter det så. Utan att jag rör några knappar! HUR BRA?! Det finns 6 olika sånna program. Så man kan köra intervaller på ett program, både snabba intervaller och mer långsamma.
Är toknöjd med den! Så den här helgen ska jag njuta av mumsigheter! På måndag ska jag inviga löpbandet ordentligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0