Utgång senare ikväll.

Har nyss duschat och nu sitter jag och värmer mig under 4 filtar. Kallt som satan utomhus så försöker få upp värmen lite innan jag måste börja fixa mig inför utgång.
 
Grönan idag var superkul. Lärde känna två härliga tjejer och vi hade så bra där. Vart lite kallt eftersom man åkte så många karuseller och så regnade det dessutom så nu är man väldigt frysig i hela kroppen.
Det bästa var när jag fick upp Olli i Insane! Bästa som har hänt på länge men jag var tvungen att muta henne för att få upp henne dit. Så ikväll kommer notan bli dyr men sååå värt det. Ska berätta mer om grönan imorgon.
 
Nu måste jag hoppa ur sängen och börja fixa mig trots att jag är så frysig. Får se till och klä mig lite varmare i detta kalla och regniga väder!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0