Min helg.

Superbra helg.
 
I lördags var jag på grönan med Olli och hennes gottlänningar, vi hade superkul. Att få äta fish n chips än en gång i år var asgott. 
De som känner Olli vet att hon är sjukt höjdrädd, hon åker inget som går 1 cm upp från marken. Jag vill tänja lite på hennes gränser så jag mutade henne med att ge 3 drinkar på kvällen när vi skulle ut. Jag trodde aldrig att hon skulle gå med på det men det gjorde hon! Jag bestämde då att hon skulle åka Insane. Har aldrig sett henne så rädd, var rädd att hon skulle ge upp innan vi ens hade kommit fram. Men hon åkte den och hon överlevde! Med lite skrik och skakningar så klarade hon de galant :D Så stolt över henne! Det var de absolut roligaste under hela dagen. Jag vann även en stor plopp som jag stolt bar på vägen hem haha..
 
På kvällen var det dags att visa gottlänningarna staden. Vi hade skrivit upp oss på listan för att komma in men när vi väl är i stan så hittar vi inte till krogen haha.. Leo, Gurra och Henning fick komma och möta oss. Kvällen var rolig, så sjukt mycket folk att det knappt gick att förflytta sig nånstans. Men det roliga var att jag träffade Andreas, Axel och Linus! Tusen år sen jag träffade Andreas så slängde mig i hans armar, vart så himla glad. Så det gjorde min kväll.
 
Fick vänta på nattbussen i 40 min, hade bara en kavaj på mig, ingen jacka så jag frös som en dåre. När bussen äntligen kom ville jag bara in till värmen men fanns det någon värme? Nej! Bussen hade AC på hela vägen hem! Så där satt jag i 2 timmar på en iskall buss med AC på mig hela vägen. Kan säga att jag aldrig har frusit så mycket någonsin. Kände inte av mina fötter, händerna var som sten, orkade inte ens bära min urlätta kuvertväska. Jag sprang allt vad jag hade hem, kastade av mig kläderna och la mig under 4 filtar. Då börjar min kropp att krampa och det gjorde ont, riktigt ont. Försökte sträcka ut kroppen så mycket som möjligt men det gick inte. Så där låg jag och krampade i 10 min men det gick så småningom bort. Kom hem vid 5 på natten så jag somnade dirr efter krampanfallet eller vad man nu ska kalla det!
 
Min söndag då.. Vaknade vid 11 redan och var iskall. Filtarna var lika kalla dem, räckte tydligen inte för att få upp värmen. Jag hade träningsvärk i hela kroppen, kunde inte ens gäspa så ont det gjorde. Jeppe och jag tog i alla fall bilen till Jocke och hälsar på. Efter det blev det kina mat, det satt riktigt bra i magen! Senare på dagen åkte jag ut med mami till stinsen för att hitta en present till Leo som fyllde 20 år (höll på att skriva 10 år där haha..) i lördags! Efter 1 timmes letande ittade den perfekta presenten. Tycker det är sjukt svårt att hitta presenter till killar haha.. Men denna grej slår allt, han lär få sig ett rejält skratt och så kommer han nog hata mig lite ^^
 
Så såg min helg ut. Har knappt några bilder men några har jag skrapat fram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0