Sjukhus hit och sjukhus dit.

Det har blivit mycket sjukhusskrivande i bloggen under senare tid. Operationen börjar ju närma sig men det är en annan femma. Jag har fått något skit som läkarna inte kan svara på.
Skrev i veckan att jag var på akuten och att det gick superbra. Jaa.. Det trodde jag eftersom läkaren sa till mig att det här kommer att gå över inom 4 dagar och att jag inte får träna eller överanstränga mig. Behövde inga mediciner eller något så jag trodde det var bra. Men nu har det gått 7 dagar sen jag fick det här och det blir inte bättre. Jag får ondare ju längre tiden går och idag har varit värst. Har inte kunnat äta förutom flingor på morgonen. Får liksom leva på vatten. Jag hatar att jag inte vet vad för skit jag har! Jag vill få bort det här så fort som möjligt, annars får jag inte göra operationen..
 
Om det här inte blir bättre tills på tisdag ska jag åka till akuten igen, om dem säger samma sak så åker jag till nästa akut som blir karolinska och ser om dem kan hitta något. Det här är inte normalt. Kan ju bara tänka mig hur min sjukdom mår just nu.. Leva på vatten, få gifter i kroppen varje dag som jag försöker få ner. Det bryter ner mina organ så sjukt mycket.
 
Det är anledningen till allt sjukhusskrivande på bloggen just nu. Försker fokusera på operationen istället, måste snart börja fasta och skit.
 
Nyduschad tjej som försöker le en gnutta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0