Min knasiga vän!

Imorgon är det den årliga marknaden som gäller. Det är Sveriges största marknad så självklart ska jag dit, har åkt dit varje år och det finns så sjukt många bra grejer där. I år ska jag åka dit med Olli.
 
Olli ringde mig nyligen och det första hon säger när jag svarar är:
"Alltså, jag är så sugen på pannkakor, jag måste bara ha pannkakor och det känns ju lite konstigt att äta pannkakor helt själv så jag tänkte att jag kunde komma förbi dig imorgon innan marknaden så kan vi laga pannkakor? Alltså, jag kan laga pannkakorna men jag måste bara ha pannkakor. Kan vi äta det?"
 
Haha garvade ihjäl mig, hon lät så himla desperat efter pannkakor haha.. Så självklart ska hon få komma hem till mig imorgon och äta pannkakor! Efter det så åker vi till marknaden, tar 1 timme att åka dit med bil så vi är ute i god tid i alla fall. Och eftersom marknaden är så sjuuukt stor så lär vi gå är ett par timmar där och det blir man hungrig av så efter det blir det att käka pizza på någon restaurang som Olli kände till där.
 
Blir nog en prima dag imorgon. Men varje år har det regnat den dagen när marknaden är och hur blir det i år? Jo regn, enligt nyheterna. På med gummistövlar och regnjacka, några skvättar regn stoppar en absolut inte! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0