middagen hos Censie

Olli kom till mig vid två tiden och hade med sig lunch till oss båda. Under tiden vi väntade på att tiden skulle gå spelade vi kort, jag vann ju ca 2 gånger av 30 omgångar haha.. Sen var det dags att börja fixa sig inför middagen. Olli fick äntligen göra något kvinnligt, hon målade mina naglar och det bad hon om att få göra så det var gulligt! Såg väldigt roligt ut när hon målade men hon var grymt duktig, hon måste ha övat innan ;)
 
Vid 5 tiden skjutsade mamma oss till Censie. När vi nästan är framme och står still vid ett röljus så stannar en annan bil på andra sidan och shitt vad dem glodde på oss! Sen helt plötsligt sitter 4 pers i den bilen och glor och ser helt vettskrämda ut hahaha! Olli och jag hade ju målat oss vita och svarta i ansiktet. Det var så sjukt kul!!
 
Det bjöds på tacos till middag, en del dansande och den traditionella efterrätten :) Alex och jag var snälla och städade i köket efteråt. Alex skjutsade sedan Olli och mig till stationen så tog vi tåget som kom 10 min senare. Kom hem vid halv 12 så det var en skaplig tid.
 
Juste! Olli och jag klädde ut oss till Eva och Adam och eftersom dom inte finns längre så målade vi oss vita i ansiktet haha, vi såg så roliga ut haha.. Vi båda hade med oss ombyte till Censie, ingen av oss ville åka kommunalt hem med dräkterna haha! Censie sprutade ner mitt hår med rosa färg men det var snyggt trots att det var ojämt :)
 
En trevligt middag helt enkelt. Kul att träffa vännerna från skolan igen och även de andra som var där :)
 
Nu får ni bilder från kvällen!
 
 
Eva och Adam!!
 
Fin utsikt, fin himmel!
 
Censies fina katt :)
 
Olli med sin orm.
 
Alex dukar :)
 
Världens finaste färg på grädden till efterrätten. Den blev såååå mycket godare när den var rosa!
 
Dansa dansa
 
Olli och vovven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guselinas fina katt :)

2012-10-29 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0