Imorgon ska stygnen bort!

Det ska bli skönt att få bort stygnen. Inte för att dem har varit besvärliga men. Så nu är det nära, snart får jag gå ut och dansa häcken av mig, längtar verkligen!
 
Sen ska jag hem för att plugga till högskoleprovet. Japp.. På lördag ska jag sitta i över 8 timmar och skriva högskoleprovet på rudbeckskolan längtar verkligen till att spendera en hel lördag där.. Fast nej.. Det går inte att plugga till högskoleprovet men jag pluggar på gamla prov så jag har ett hum om hur provet kommer att se ut.
 
På fredag ska jag hem till Censie för lite halloweenmat med vänner. Så det blir trevligt men som sagt är högskoleprovet dagen efter så nada alkohol och det blir hyfsad tidig hemgång tyvärr..
 
Men nu ska jag kolla på ensam hemma 1 och mysa med ljus och godis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0