Helgen.

Min helg har varit bra och rolig precis som alltid. I fredags åkte jag iväg med mamma på dagen efter att hon hade slutat jobbet. På kvällen åt vi grillade angus-burgare med pommes och mozzarella sticks. Såå sjuuukt gott! Matkoma efter den middagen fick man allt! Resten av kvällen myste jag framför tvn.
 
I lördags var jag iväg med mamma på en modeshow. Det var kul men kläderna var inte riktigt i min stil så det var synd. På kvällen skjutsade pappa mig och Olli till Leo för att fira att han hade fyllt 20 (nu höll jag på att skriva 10 igen..). Det bjöds på tacos när man kom dit, spelade och skojiga saker.
Gustav och Leo fick något ryck att pissa på en flugsmällare med el i sig. Haha, det gick inte för Leo så Gustav testade att hålla i en stege för att se om det skulle funka men icke haha..
Rolig kväll, pappa hämtade mig mitt i natten så jag slapp gå flera km för att komma till tåget.
 
I söndags var det en lugn dag. Hände inte så mycket, var iväg med mamma till en inredningsbutik som heter "chili". Ville ta med mig hela butiken hem! Dem har typ som IKEA, olika rum med inredning och i varje rum var det en eller flera saker som var engelskt eller americanskt! Riktig drömbutik. Dit kommer jag absolut åka när jag väl flyttar hemifrån och får inreda min egen lägenhet.
 
Bilder från helgen.
 
Den ubergoda maten!
 
Modeshowen.
 
Eftersom jag har gått massagekurs fick jag bli lidande när folket hade ont i ryggen. Gurra var så kittlig på ryggen så han gick det ju inte att massera haha.. Men Olli är inte kittlig någonstans så hon var lite enklare :) Hon somnade t.o.m ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0