Fredag och halloween middag ikväll :)

Min morgon har varit lugn. Har kollat på film och myst i sängen. Nu tittar solen fram och trots att det är kallt ute så blir man ändå sugen på att gå ut :) Om drygt en timme kommer Olli till mig så ska vi fixa oss inför middagen hos Censie ikväll.
 
Igår var jag i stan med Olli för att kolla på någon cool dräkt att ha på sig. Vi hittade världens roligaste dräkter, jag hoppas på att pappa skjutsar Olli och mig till Censie ikväll för annars blir det pinsamt att åka kommunalt med dräkterna och sminket haha.. Det var världens kö till buttrix igår. Vi kom i bra tid innan folk började strömma in och när vi kom ut hade dem börjat köa utanför, så fort två stycken gick ut från buttrix så fick två stycken komma in, kön sträckte sig genom hela drottninggatan haha..
 
Det blir inte så sent ikväll, har ju som sagt högskoleprovet imorgon kl 8.20 i Rudbeckskolan.. 8 timmars prov + raster... Längtar verkligen inte..
 
Men nu ska jag fortsätta beundra dräkterna. Jag har lovat Olli att inte öppna förpackningen innan hon kommer till mig så det ska jag hålla. Tar med mig systemisen ikväll så det lär bli många bilder :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0