Förberedelser inför operationen.

  • om ca 1 timme ska jag börja fasta ända till operationen. Jag får endast dricka ETT glas vatten efter midnatt. Ingen kolsyra, mjölk eller juice.
  • Måste duscha dagen före operationen med ett speciellt schampoo.
  • Får ej röka, snusa eller tugga tuggummi.
  • Ha väl klippta och rengjorda naglar
  • Inget smink, naglellack, smycken eller piercingar.
Osv osv osv osv osv osv..
 
MEN eftersom att jag har diabetes så måste jag äta något på morgonen pågrund av mitt blodsocker. Så EN macka får jag äta innan jag åker till ögonkollen. Och såklart dricka ETT glas vatten (om jag nu inte redan har gjort det) annars får jag vara törstig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0