Dansa!

Det har varit en helt crazy dag! För första gången på 2 veckor mår jag lite bättre! Har sovit hela natten och vaknar upp utan att behöva grina pågrund av smärtan. Så jäkla skönt så jag har fått massa gjort idag. Har städat hela huset, diskat, lagat middag till familjen och myst framför serier. Har ringt SÖS angående operationen så nu har jag koll på allt jag får göra och inte.
 
Till lunch lagade jag en tonfisksallad till mig, under tiden kopplade jag in datorn i högtalarna och dunkade musik. Blev så sjukt glad att jag mådde bättre, har nästan glömt hur det känns att må bra utan smärta haha..
 
Så idag har jag dansat kan man säga! Dansade under tiden jag lagade mat, under tiden jag diskade och även under tiden jag åt haha.. Det bästa är ju att dansa framför spegeln, ser så roligt ut haha! Då ser man även vilka skillz man har :D
 
NU satsar jag på att operationen ska gå bra sen när allt är läkt och jag är fullt frisk igen så ska jag ut och DANSA häcken av mig!! Haha, det längtar jag till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0