Dagen innan operationen.

Då var dagen här snart då. Är lite nervös inför dagen, har så mycket som ska hinnas med och sen hoppas jag bara att allt flyter på så som jag har planerat.
 
Lite om hur dagen ser ut imorgon så långt jag vet:
Pappa skjutsar in mig till s.t eriks ögonsjukhus där jag ska göra en ögonbottenfotografering. Besöket tar en timme, efter det så får jag roa mig i stan tills det är dags att åka mot SÖS där operationen kommer att ske kl 12.00.
 
Jag åker mot SÖS i god tid för att inte riskera att komma försent, man vet aldrig med tåg och bussar.
 
Så långt vet jag än så länge. Efter operationen vet jag inte vad som komma skall. Men det får jag se då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0