1a och 2a oktober.

I går (måndag) var det första oktober. Nu är det bara en tidsfråga innan snön kommer.. Jag längtar men ändå inte. Att sitta inne med tända ljus under en filt och mysa med något varmt när det snöar utomhus är ju bara för mysigt! Men sen när man ska ut och dörren är nästan täckt av snö, man blir blöt och sen kommer slasken som är det värsta med vintern.
 
Om 2.5 månad är det julafton. Det är väldigt svårt att förstå.. Julklappar, mysig musik, alla goa dofter, julrusningen som är värst men ändå är så mysig och speciellt julmaten!!! Finns inget godare än min farmors julmat! Åh, längtar redan haha..
 
Slut på vintersnacket nu!
Igår som sagt var jag på möte, det gick bra var väldigt nervös bara men jag tog mig igenom mötet i alla fall.
 
Idag (tisdag) har varit en dålig och jobbig dag. Idag har det varit en sån dag för folk som nyss har tagit tungpiercing. Man kan varken äta eller svälja. Man får leva på fil och sönderkrossad mat, typ barnmat. Så har min dag sett ut. Haha, tro nu inte att jag har tagit tungpiercing! För det har jag absolut inte gjort! ^^
Men idag har jag levt på fil, nyponsoppa, vatten och ett glas cola zero. Så har min dag helt enkelt sett ut! Sen var jag ju på akuten men det gick super. Allt detta för opertionens skull. Måste tvätta håret med ett speciellt schampoo, får inte dricka juice osv.
 
Men nu har brevet kommit om operationen så nu jäklar är jag redo!
 
Innan mötet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0