Vem ska jag på dejt med imorgon?

Den frågan har jag fått ett antal gånger nu så jag kan väl berätta om den hemlisen nu! Nej men.. Det är väl egentligen solklart vem jag ska på dejt med? :) Ska ju självklart gå på dejt med Olivia! Går bara på dejter med henne så. Tycker det låter roligare att skriva Dejt istället för att man ska träffas. Så där har ni svaret! :)
 
Ska följa med henne till optikern, hon är så rädd för att få glasögon så hon tvingade mig att följa med. Har sett henne med glasögon förr och helt ärligt passar hon bättre i det än utan! Så hur elak jag än låter nu så hoppas jag liiite på att hon får med sig ett par glasögon hem, varje tjej som ser henne kommer nog dö lite innombords.
Nåja, efter optikern så fortsätter vår resa till barkarby. Så imorgon kommer bli en bra dag. Hoppas på att det inte stormar så mycket som det har gjort idag, blir jobbigt att gå ute i så fall.
 
Men på förmiddagen innan jag följer med Olli till optikern så kommer jag sitta i samtal hela morgonen. Fick en kallelse till Ersta idag att jag skulle på diabeteskoll. Jag var ju liksom och kollade min diabetes för ca 3 veckor sen så jag förstår inte varför jag redan får en ny kallelse dit? Min diabetes hinner liksom knappt ändras på 3 veckor så jag måste ringa och höra med Ersta. Sen måste jag ringa till karolinska också. Mycket sjukhussamtal imorgon ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0