Twilight maraton.

Längtar till nästa vecka, mycket som händer då, både spännande och roliga saker!
 
På måndag ska jag iväg på en liten hemlis! Är supernervös och har redan förberett allt.
 
På tisdag ska jag på twilight maraton med Leo. Det blir att se de nyaste filmerna, part 1 och 2. Vill inte se sista filmen egentligen.. Så himla sorgligt att det inte kommer fler filmer efter den. Bion börjar 21.15 och slutar runt 2 på natten haha. Men innan bion ska jag på ett möte 13.00.
 
På onsdag ska jag upp tidigt för att åka till Ersta och kolla till min nyopererade tå. Passar jättebra att man kommer hem mitt i natten dagen innan ;)
 
På torsdag fyller jag 19 år! Inget speciellt att fylla 19 :)
 
På fredag/lördag ska jag ut och dansa! Äntligen säger jag bara! Blir att inviga någon av mina 3 nya klänningar!
 
Så ser nästa vecka ut för mig hitills. Väldigt spännande och rolig vecka. Mest spänd är jag över måndagen, kommer förändra en del om allt går bra!
 
Har sagt det förut och säger det igen. Rimbo är så sjuukt fint på kvällen. Himlen alltså, finaste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0