Torsdag.

Det blev inget Gävle idag. Vädret var uselt, regn och kalla vindar så det skulle bara vara jobbigt att gå runt i Gävle. Tog det istället lugnt på morgonen och åkte sedan iväg en liten sväng.
Ikväll blev det hemmagjord pizza.
 
Imorgon är det redan fredag och det står skoj på schemat! Det blir spel och chillkrök med fina vänner! Ska ta med mitt tortyrspel som vi spelade förra gången när man inte får gå på toa förrän man har "toakortet". Det blir nog en bra kväll :)
 
På lördag får jag äntligen reda på vad jag fick på högskolprovet! Kommer säkert på 0.1 bara för att haha.. illa i så fall. Nej, men hoppas på lite mer poäng ^^
 
Nu ska jag gå ut i köket och fixa lite chailatte, så sjukt gott! Sen är final i Hela sverige bakar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0