Sjuuuukt irriterad!!!

3 timmars sömn, alarmet ringde 06.30 och jag var inte pigg.. Går till tåget och då står det "tågen går endast till häggvik, trafiken är avstängd mellan häggvik och ulriksdal pågrund av olyckshändelse i sollentuna, det går ersättningsbussar där i mellan"
Jaha, fanns inget att göra, satt mig på tåget som SKULLE gå till häggvik men väl på tåget säger dem att tågen endast går till rotebro. Jaha...!!! Märker direkt att jag inte kommer att komma med de senaste 30 bussarna pågrund av miljoner människor..
Åker tillbaka till Väsby och ringer fotvården. Tur nog förstår dem att det här inte är mitt fel så jag får en ny tid 14.45. Sjuukt irriterad, kunde legat kvar i min varma säng istället för den här skiten.

Nu är jag hemma och ligger under täcket än en gång! Ska sova en stund nu åtminstone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0