Mys fredag imorgon

Päronen ska iväg på kryssning så jag och brorsan får huset för oss själva fredag-lördag.
Jag har sjukt mycket att göra imorgon dock.
Måste på ett möte, boka två nya möten, boka två andra saker, handla viktiga ting och planera så jag hinner med allt imorgon!
 
Imorgon kväll tänter jag i alla fall mysa framför tvn! Ska handla massa olika frukter till chokladfondue och mysa med mitt favoritrose till x-factor! Det är första gången jag ser x-factor på tvn sen finalen började. Har alltid varit iväg på en massa grejer varje fredag men nu så! Nu tänker jag mysa hemma! Låter väldigt tråkigt och ensamt att göra fondue och dricka rose helt ensam men så får det bli. När man inte har någon pöjk att dela det med får man göra det själv men tror inte det kommer bli så ensamt ändå :)
 
Med andra ord så kommer min helg vara lugn. Inte varit ute på krogen på 6-7 veckor men saknar å andra sidan inte det. Men om prick 13 dagar fyller jag år, då ska jag ut i alla fall :)
 
Men nog om det! Nu ska jag kolla på 27 dresses tills jag somnar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0