Min födelsedag.

Vaknade 7 på morgonen av en massa samtal och vibreringar. Sen en timme senare kommer mamma in med ljus och en skål med färsk mango. Lyckades somna om efter det men vaknar vid 10 av att mormor ringde mig. Så jag tog en promenix till centrum, vädret var ju toppen! 10 plus grader och solen lyste rakt i ansiktet så man knappt såg något framför sig! Mormor bjöd mig på lunch, det blev pizza för min del. Efter det bjöd hon även på en mjukglass. Orkade inte glassen men när jag blir bjuden på saker så hatar jag att slänga så jag fick tvinga i mig glassen. Var så övermätt att jag tog bussen hem istället för att gå haha.. Lat!
 
Under kvällen åker mamma och jag iväg en sväng. Mammas överraskningen gissade jag rätt på men jag ville fundera lite eftersom det kostar så sjukt mycket. Har ju redan fått en present av mamma så jag funderar på att önska mig den grejen i julklapp istället :) Vi får se!
 
När jag kom hem myste jag till missade serier med massa godsaker. En bra födelsedag helt enkelt! Och som sagt, jag firas på söndag och visar då upp allt jag har fått :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0