Jobbar på en ny header.

För ett tag sedan när jag var klantig och klickade på fel knapp så hela min design försvann, var tvungen att börja om från ruta ett. Då la jag bara in en snabb header för att bli klar att med designen så fort som möjligt.
 
Nu känns det som ett bra läge att byta header. Med tanke på att vi går mot mörkare tider och att sommaren är över (inte för att vi har haft någon sommar i år direkt..). Själv så älskar jag vintern, snön och att mysa inomhus framför brasan med tända ljus och allt. Och julen! Bästa som finns på hela året, den underbart goda maten, kalle anka, mys med släkt och familj och även julklappar. Man blir som ett barn på julen :)
 
Nåja, håller på med en ny header, den kommer dyka upp innan veckan är slut i alla fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0