Helgen

Fredag: I fredags handlade jag med mami på dagen. På kvällen var jag hemma hos Leo. Vi spelade spel, bland annat öl spelet och människorna var inte snälla mot mig. Så fort man skulle ge bort dricka så gav dem det till mig. Det var Linus, Leo, Gurra, Olli, jag och Lollo som var hemma hos Leo. En väldigt trevlig och rolig kväll. Olli skjutsade hem mig och jag var hemma runt 2 tiden.
 
Lördag: Var jag iväg med mamma. Vi åkte till barkarby där jag visade grejen jag önskar mig i julklapp. Och så fick jag hem ett par nya skidbrillor. Färgglada och exakt i min stil, längtar tills jag får inviga dem i skidbacken! På kvällen åkte jag iväg med Olli och åt mat. Sen kollade vi runt i lite affärer innan vi åkte hem. Myset sedan hemma framför tvn. Bra lördag!
 
Söndag: Var jag och fikade hos min faster. Och sen åkte mamma och jag till stinsen och kollade runt lite. Blev endast ett nytt nagellack för min del. Innan vi åkte hem hämtade mamma och jag hem kinamat från stationshuset. Så gott med kinamat en söndag. Eller chingchong som jag kallar det!
 
En väldigt bra och rolig helg med andra ord.
Så här fick outfiten bli i fredags. Bekväm och väldigt neongul. Som vanligt gör bilden inte rättvisa, både linnet och tröjan jag hade över är mycket mer neongul :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0