Gävle imorgon

Under dagen var jag i barkarby där jag hittade en julklapp som jag ska visa mamma och pappa att jag önskar mig, fick en sån otroligt rolig ide så ska snacka lite med Leo sen får vi se om jag vågar testa det haha..
 
Ikväll har jag fixat lite med bloggen. Har försökt hitta någon annorluna text att ha till mina rubriker, en jag har nu ska jag absolut inte ha men orkar inte hålla på mer ikväll så den textstilen får vara kvar så länge. Otroligt nog har jag bestämt mig för att fixa mycket blått i bloggen, blå text, blå bakgrund osv. Sviker rosa lite nu känner jag.. Men blått passar mer nu när det är vinter.
 
Nog om bloggen! Imorgon tar jag upptåget till Gävle. Har ju gratiskortet som gör att jag åker gratis med upptåget så ska passa på att använda det innan den går ut.
Blir att sitta 1 timme och 40 min på tåget så ska se till att inte glömma hörlurarna hemma!
Men nu ska jag mysa ner mig under täcket och kolla på step up 3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0