Fredag och utgång!

Hade en jättebra födelsedag igår! Men vi firar inte mig förrän på söndag. Ska berätta mer om dagen i helgen.
 
Under dagen har jag varit i kista för att byta en ring som jag fick av mormor i present. När jag väntade på bussen kom en tjej fram och vill ha hjälp med bussen så jag hjälpte henne under tiden jag väntade på att min buss skulle komma. När jag plötsligt vänder mig om så ser jag min buss åka iväg haha.. Fick vänta 20 min på nästa buss då men ja gjorde i alla fall en bra sak :D Sen har jag bara handlat med min mamma.
 
Ikväll blir det utgång! Har inte varit ute på 2.5 månad så nu är det dags. Eftersom 19 inte är någon speciell ålder så blir det inget party hemma. Går ut och dansar med vänner istället :D
Det verkar bli ett jäkla drag ikväll, flera Dj:s som ska tävla mot varann så vi får se vilket av alla 3 dansgolven vi hamnar på :D
 
Men nu ska ja duscha så jag har det avklarat, det är lång tid kvar tills vi ska åka men skönt att ha det gjort så kan man fokusera på kläder som alltid är så svårt att välja!
 
Den här enorma backen man alltid måste gå upp för när man ska till Ersta har alltid tagit kol på mig haha.. Men när jag skulle till fotvården i onsdags så var den inte så jobbig ändå! Betyder det att jag har fått bättre kondition? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0