Fredag - Bästa kvällen och natten.

Ojojojojojojoj... Vilken fredag! Vilket drag! Kvällen slog alla utgångar hitills!
 
Mötte upp Olli och Leo på tåget runt 22. Grabbarna var lata så vi tog tunnelbanan till hötorget haha.. Därifrån promenerade vi till Club Nype. Redan när vi kom in var det packat med folk och allt var igång. Vi tog det lite lugnt i början sen gick vi ut på dansgolvet och dansade sönder fötterna! Har aldrig dansat så mycket på en kväll i hela mitt liv! Trång och varmt men det är så det ska vara :D Världens kö för att ta luft och när man kom ut så gick de typ inte att andas, varje människa som stod där ute rökte, usch.  In igen och dansa lite mera!
Fick cider över hela min arm på dansgolvet men det kylde ner mig så äsch :D
Var nykter under hela kvällen, drack endast en vodka redbull och resten av kvällen drack jag vatten, asgott! Vatten är det godaste man kan dricka efter att man har dansat.
 
Vid 2 tiden känner Marcus, Olli och jag oss klara så vi drar till donken för lite nattmat. Gurra och Leo stannade kvar, dem var på riktigt ragghumör haha ;)
När vi har käkat klart går vi mot nattbussarna och väl framme vem står inte en bit bort från mig? Haha jo.. E! Blir helt chockad. Inte nog med det så ska vi ta samma nattbuss. Så jag får sällskap hela vägen till väsby. Det var en trevlig busstur med E förutom allt stök runt omkring på nattbussen. Folk som skrek och spydde.. Hela bussen var full med hamburgare som låg överallt på golvet mumsigt.. E och jag går t.o.m av på samma hållplats så jag får ännu mer sällskap :) Behövde bara gå ensam hem från stationen, sprang hem pågrund av att vägen inte är upplyst och ligger precis vid skogen så lite obehagligt att gå, bättre att springa.
 
Kom hem vid 5 på morgonen. Smsar med E lite innan jag somnar.
Bästa kvällen och slutade bättre än någonsin!
 
Detta fick bli kvällens outfit. Helt ny outfit, både linnet och byxorna är nya.
 
 
 
Mysiga nattbussen. Och det här var inte ens hälften..

Kommentarer
Postat av: malin sundvall

fin du är! :)

Svar: Tack finis! :)
Josefine N

2012-11-18 @ 15:53:07
URL: http://malinsundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0