Färsta?

I tisdags var jag som sagt på bio med E. Det blev lite krångel med tåget så vi fick boka om biljetten till en senare tid men det gick lika bra det. Vi såg filmen savager tror jag den heter? Den var i vilket fall bra, gillar man en del pang pang i filmer så rekommenderar jag den filmen :)
 
Angående rubriken då! När E skulle berätta en grej för mig så sa han helt plötsligt "färsta". Vad tusen är färsta tänkte jag? Och när jag väl frågade vad han menade med det så sa han "det är en blandning av farsta och märsta" haha.. Aldrig hört det förr men nu kan jag det också haha!
 
Fick sällskap av E ända hem till dörren nästan, slapp gå ensam en lång bit mitt i natten i alla fall! Somnade nästan direkt när jag kom hem.
 
En bra film och kväll med bra sällskap :)
 
Så här blev outfiten för den kvällen. Lätt och bekvämt när man ska på bio :)
 
Hämtade upp min älskade fluffjacka från källaren. Invigde den i tisdags och det var behövligt så kallt som det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0