Ersta sjukhus.

Imorse kom det en massa gubbar och rotade i källaren. Kunde inte sova för dem borrade.. Hela min säng skakade. Dessutom hade jag svårt att somna kvällen innan så mitt humör var inte på topp.
 
Tur nog hade jag en tid på Ersta sjukhus så jag hade en bra anledning att lämna huset och gubbarna. Kollade upp hur min sjukdom låg till och det var bättre än jag trodde. Har ju slarvat pågrund av viruset jag hade i kroppen, fick aldrig ordning på blodsockret så orkade inte anstränga mig så mycket som jag borde ha gjort. Men jag låg faktiskt bra till, det hade höjts lite men inte alls mycket. Jag ligger fortfarande bra till!
 
Gick runt i stan efteråt innan jag åkte hem och gjorde en god sallad till mig själv. Och nu ligger jag i sängen trött och funderar på vilken film jag ska kolla på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0