Blir utgång imorgon

Men ingen dricka för min del, det var så gott att dricka vatten sist och sen dagen efter vakna upp och må perfa. Inte för att jag har varit bakis nån gång men i alla fall hehe!
 
Det blir ett roligt tema så ser fram emot hur mycket klubben har fixat. Mina förväntningar är höga. Vi får se hur mycket dans det blir imorgon med tanke på hur mina ben och fötter mår nu efter allt gående. Men lite dans ska jag nog orka med.
 
Juste! Fick ett sms idag om att mitt paket har kommit, trodde det skulle ta 3 veckor men 1 vecka senare är paketet redan skickat! Det är en försenad födelsedagspresent till mig, jag vet vad paketet innehåller men jag längtar lika mycket efter att se vad som finns i även fast jag vet om.. Haha knäppis jag är.
 
Nu ska jag kolla på film och mysa ner mig i sängen. Imorgon blir det att hämta ut paketet, handla med mamma (tradition varje fredag!) och senare på kvällen blir det utgång. Låter som en bra fredag tycker jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0