5 timmar senare

Så ser bloggen ut så här. En jäkla massa fix med kodmall och stilmall.. Hur svårt och jobbigt som helst men nu ser bloggen hyfsat bra ut. Lite barnaktig med alla ljusa färger men fint är det enligt mig :) Skulle ju självklart vilja ändra en massa saker som jag inte har en aning om hur man gör. Det jag har gjort nu är i alla fall 100% mig! Inget fusk med färdiga mallar som är hur lätta som helst att fixa. Visst, inget fel med färdiga mallar men då blir inte bloggen personlig enligt mig, då är det någon annan som har gjort hela din design. Om du gör den själv så blir bloggen verkligen som du vill ha den.
 
Nog om design nu! I helgen blir det troligtvis utgång! Det är ett så roligt tema på ett ställe i helgen som man nästan bara måste gå på. Hehe, men vi får se. Saker kan ändras snabbt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0