18 november

Idag kom släkten och firade mig. Fick som varje år välja tårta och det här året valde jag en mousse tårta (haha ingen aning hur det stavas) med hallon och passionsfrukt! Den var ju så sjuuukt god! Godaste tårtan jag har smakat och dessutom gillade alla de andra den. Hatar tårtor som bara smakat socker, prinsesstårta är ett bra exempel, bara socker usch!
 
Fick så sjukt fina presenter! Mer än jag någonsin förväntade mig!
Ska inte skriva så mycket met, nu kommer det bilder på mina presenter!
 
Fick två stycken berlocker till mitt pandora armband!
Mitt pandora armband är väldigt tomt men det kommer att fyllas på med tiden :)
Ögonfransserum fick jag av Moma! Ska göra ögonfransarna längre efter 30 dagar! Den vita ska man ha på natten och den svarta ska man ha på dagen.
 
Parfym av Moma fick jag också! Luktar supergott.
Stativ till min systemkamera fick jag av mamma! Kommer kunna ta mycket bättre bilder nu :)
En rosa ros från Mormor, den står så fint vid mitt fönster i rummet :)
300kr i presentkort på Ginatricot av Leo. Supersnällt!
Fick två ringar av Mormor. Äkta silver och sitter superfint på. En med en rund sten och en med fyrkantig sten :)
 
Magi!
 
Sen så fick jag lunch och glass av Mormor, pengar från alla håll och kanter och datorn av pappa. Superglad för alla presenter, över förväntan! Superbra födelsedag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0