Sista jobbdagen på Astrid Lindgren.

Idag var det min sista jobbdag på Astrid Lindgren. Jag måste säga att det känns otroligt skönt. Har jobbat konstant i två veckor och har endast haft 2 lediga dagar (lördagarna). Helt slut i kroppen är jag. Med både skola + jobb efter varandra så blir det mycket jobbigare, 12 timmar.. Men att få lön en till månad nu innan sommaren är guld värt.

Därför har bloggningen varit dålig dessa veckor. Har inte gjort annat än att gå i skolan och jobba så inget intressant att ta upp i bloggen. Nu ska jag försöka vara lite mer aktiv med bloggen. Roligare bilder och text borde jag klara av i alla fall? Får anstränga mig lite med systemisen! 

Igår var jag i kista, hittade det jag var ute efter så nu är jag glad :D Innan jag åkte hem så köpte jag en morsdag present till mamma, letade i hundra år och hittade till slut en sak. På kvällen myste jag framför eurovision med godis och massa annat gott. Sverige vann och det var helt rätt! Loreen fick poäng av alla länder förutom Italien! Så nu tycker jag vi ska sluta äta deras mat! Pasta, pizza och allt som är italienskt! Haha, skämt åsido.. 

Idag har jag jobbat hela dagen 11-19. Låååångt pass men fanns inte så mycket att göra så chillade lite i solen i mellanåt :D Kom precis ut från duschen och nu ska jag fixa lite morötter med dipp. När jag har min period så får jag tydligen en sån crush på morötter! :O Helt sjukt, fast det är ju bättre än godis och choklad som de flesta blir sugna på ;) 

Imorgon har jag min sista massagelektion. Och jag längtar tills jag får känna på den underbara känslan att sluta skolan för dagen och kunna åka HEM direkt och inte åka till Karoliska för att jobba Åhh!
Nu blir det att mysa resten av kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0