På väg till mataffären

Mamma och pappa åkte tidigt imorse ut med båten. De ska sova över men jag kunde inte följa med eftersom att jag jobbar imorgon hela dagen + kvällen. Så mamma lämnade 500 kr till Jeppe och mig. Så nu är jag på väg till kista för att kolla på en grej sen åker jag vidare och handlar mat. Jeppe och jag ska laga stark thaimat ikväll med kyckling. Har skrivit en inköpslista så jag inte glömmer något ^^

Ikväll blir det mys framför Eurovision! Ska köpa massvis med godis och gotta mig med morötter och dipp :)


Kommentarer
Postat av: william

gott med thaimat:D



Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-26 @ 13:43:42
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0