MVG! FY FAN VAD NÖJD JAG ÄR!!!

Jag har gjort klart min sista uppgift i gymnasiet om man bortser från uppgiften vi kommer att få på studiebesöket nästa vecka på skansen.

Jag har jobbat som en idiot nu på morgonen för att bli klar med uppgiften. Jag skulle skriva om "jordens uppkomst" och jag var jätteosäker på ifall mitt arbete var bra eller inte. Finns miljoner källor och alla säger olika, vilken källa ska man lita på egentligen osv. Men till slut fick det räcka med spekulationer så jag skickade in mitt arbete och bad läraren kolla igenom det. Han läste i över en halvtimme och jag satt där bredvid helt nervös, kunde knappt sitta still. Men efter ett tag säger han:

Läraren: Jättebra arbete, otroligt intressant. Du har jättebra och speciella frågor som du har besvarat ordentligt och dina egna tankar var otroligt intresanta att läsa.
jag: Hur långt räcker det, till ett G eller?
Läraren: Mycket mer, oändligt mer.
Jag: Så jag behöver inte komplettera upp något på arbetet?
Läraren: Absolut inte, det är så bra det kan bli.

Trodde knappt mina ögon när han sa att det var så bra :o Många innan mig behövde komplettera upp lite och här kommer jag som inte är smart alls och får MVG på direkten, wiiiiie!

Shitt! Blev helt sprallig och glad efter det! MVG på arbetet = MVG I NATURKUNSKAP!!!! Så jävla nöjd! Nu kan jag chilla resten av dagen i skolan. Har nada mer att göra. Åhhh vad glaaaaad jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0