Imorgon börjar ett nytt liv för mig.

Jag ska ta ett stort steg imorgon. Ett läskigt steg som jag inte har någon aning om hur det kommer att gå. Jag kommer bli mycket petigare med vissa saker och jag kommer hålla bra koll angående saker. Allas kroppar reagerar olika och nu är det dags att ta reda på hur min kropp kommer att reagera på det här. Det kan vara farligt men också nyttigt. De kan inte bli värre än att jag får åka in till akuten om det blir kris men den risken är väldigt liten! Tänker inte säga vad jag ska hålla på med än men om någon månad kanske ni får en liten titt vad jag håller på med :)

Jag har ingen aning om hur länge jag kommer att klara av det här eller OM jag kommer klara det här. Det får tiden utvisa. Men ska verkligen försöka! Ska vara envis som en get! Det är nu eller aldrig så att säga :)

Så imorgon sker det stora förändringar som eventuellt kommer förändra mig totalt :) Det kommer att kosta en del men det får jag ta. Så om någon månad kommer jag att kolla hur allt ser ut och ser allt bra ut så kommer jag fortsätta med detta :) OM jag ens klarar av en månad haha.. 

Kan även klämma in att jag har mösspåtagning den här veckan!!!! :D

Var bara tvungen att skriva det ^^ NU film!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0