Hemkommen från jobbet.

Idag började jag 10:30 så fick en liten sovmorgon. Hade en lektion och sen idrott. Fick veta vad jag får i betyg i idrott B och det blev VG, så det är jag nöjd med :) Fick VG på min idrottslektion, idrottsprovet och träningsdagboken :)

Efter idrotten satt jag mig ute en stund med Olli och snackade. Alltid lika skönt att prata ut med henne. Åkte sedan till jobbet och kom nyss hem. Shitt vilken jobbig kväll det var. Akutlarmet ringde i en timme och det blev spring på avdelningen hela kvällen. Larmet fortsatte att ringa och jag behövde hjälpa till mer än någonsin. Fick sköta allt på avdelningen medan alla var inne hos en patient som var sjukt dålig. Sen var det översvämning i ett badrum, en patient hade glömt att stänga av duschen så då blev det att skura hela rummet, en patient hade glöm en klocka värd 5000 kr så den lämnade jag in till personalen. Puuuh vad jobbigt!  Nu blir det att fixa ihop middag till mig själv och sen mysa till en bra film.

Imorgon är det röd dag så självfallet är man ledig från skolan då och även på fredag men det blir inte så mycket ledighet.. Jag jobbar 12-18 imorgon och på fredag och sedan jobbar jag i helgen också, woho! Inte alls taggad på det men får tänka på att jag kommer få en saftig lön till sommaren + att jag får OB för att jobba imorgon = ännu bättre.

MAAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0