Älskade skor.

Har som sagt jobbat hela veckan så har inte haft tid till att blogga ordentligt.
Igår (lördag) var jag iväg med mamma i kista och kollade runt lite. Fick med mig en klänning och två par byxor med mig hem. På kvällen var jag ensam hemma så jag köpte med mig mat och lagade en riktig middag (till mig själv). Vid tio tiden på kvällen höll jag på att somna i soffan så istället gick jag ner till rummet och somnade och sov hela natten. 

Idag vaknade jag vid 10 på morgonen, helt utvilad. Har hjälpt mamsen och papsen ute i trädgården, planterat blommor osv.
Senare på dagen åkte mamma och jag iväg och åt lunch. Sen åkte vi tillbaka till kista. 
Tro det eller ej.. Men jag lämnade tillbaka mina s.k studentskor för 1400 kr.... Men jag hade bra anledningar till att göra det.. Min studentklänning är vit och skorna var silvriga så man såg knappt skorna pågrund av färgen. Sen så var skorna väldigt fina, sånna skor man inte ska använda när som helst, sånna skor man inte kan tvätta på något sätt, sånna skor man har på bröllop, dop, på fina grejer. Så jag var osäker på om jag skulle använda skorna. Jag vill inte köpa ett par skor för 1400 kr och sedan så ligger det bara i garderoben.. När jag först köpte skorna tänkte jag att jag aldrig skulle hitta ett par skor som skulle slå dem men det gjorde jag. 
Och det är ett par skor som man kan tvätta, som jag kan använda överallt, gå på krogen med, som är mer ungdomliga eller vad man nu ska säga. Helt enkelt ett par Jeffrey Campbell skor.. Men jag lovade er att visa skorna så innan jag lämnade tillbaka de silvriga skorna så tog jag kort på dem så ni kommer att få se dem + mina nya studentskor som kommer att FÖRBLI mina studentskor! 
Hur mycket jag än vill intala mig själv till att jag skulle använda de silvriga skorna till mycket så kommer det inte bli så.. Jag är superledsen över att ha lämnat tillbaka skorna.. Älskade skorna men aa.. Nu är det som det är och jag vet innerst inne att jag har gjort rätt val. Tar lite tid att inse de bara. Haha låter som värsta grejen nu ju hahaha....     

Nu får ni lite bilder på skorna jag lämnade tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0