Fredag

Vad har min dag bestått av då? Endast jobb faktiskt. Sov så otroligt skönt på natten att jag låg kvar i sängen och degade tills kl 12 på dagen haha! Sen for jag till jobbet och jobbade kväll där. Var hyfsat lugnt idag men ändå en hel del att göra. Fick mig en liten engelskalektion på jobbet dessutom ^^ efter jobbet hämtade pappa mig, kom hem och då höll mamma på med maten, inbakad oxfilé med pommes och sås! Shitt vad gott! Nu under kvällen har jag endast tagit det lugnt och kollat på lets dance. Imorgon är jag faktiskt ledig! Tro det eller ej men jag är ledig från jobb hela lördagen! Hur skönt som helst efter att ha jobbat varje dag sen i onsdags den här veckan. Hade gärna varit ledig dessa dagar och gjort roliga saker men så blidde de inte :)

Igår jobbade jag också hela dagen. 11-18 jobbade jag. Sjuuuuukt stressig dag och jag hann inte ens klart med allt. Jag blev riktigt förbannad sista timmen, höll på att bryta ut. Just då, ville jag aldrig ta på mig sjukhuskläder igen, så arg var jag. Men jag höll ut och gjorde de jag skulle. Mamma kom och hämtade mig från jobbet och sedan åkte vi till kista och åt middag. Tog grekisk mat, så himla gott men alldeles för mycket mat ^^ efter de så fick jag äntligen med mig en långklänning hem! Har letat överallt efter en som är i min stil. Man kan säga att den långklänningen var populär ^^ när jag hade betalat och skulle gå ut ur butiken var alla långklänningar av den sorten slut! Självklart var klänningen för lång för mig (suger att vara kort ibland) men mamma sa att hon skulle fixa de :)

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen och mobilen handen. Detta blir alltså ett blogginlägg från iphonen (standard). Min film har precis laddat klart så ska kolla på den nu. Är riktigt trött men kan ju inte skippa film en fredagskväll :D

Imorgon om det blir fint väder så blir det eventuellt premiär åkning med båten i skärgården!!! Åh så kul, hoppas verkligen på bra väder. Annars finns det massa annat kul som en LEDIG lördag kan bjuda på ;)

Bjuder på en bild på min grekiska mat som jag åt igår med mamma i kista. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0