Fått mail från en av högskolorna jag har sökt till!

Vet inte om jag har nämnt i bloggen att jag har sökt in till högskolor nu till hösten? Men det har jag i alla fall gjort, sökte till 7 olika högskolor och alla med inriktningen sjuksköterskeprogrammet! Dem tackade för min ansökan och lite annat. Får självfallet inte reda på om jag har kommit in än, det får jag reda på i juli enligt den här högskolan.
Jag har absolut inga förväntningar, blir bara besviken då. Kommer jag inte in på någon av dessa högskolor så kommer jag inte hänga läpp för de. Då kommer jag jobba i ett år och söka in med nya tag till våren, thats it! :)
Men jag är riktigt nervös. Antagningspoängen är så sjukt hög när det gäller sjuksköterska. Får se om mina betyg räcker :)

Körde storstädning i garderoben i helgen. La ner vinterjackor och kläder i källaren, hittade massor av kläder jag helt hade glömt bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0