Bilder från projektmässan, tagna med iphonen.

För ca två veckor sedan ställde jag och min klass upp våra projekt så folk fick komma och kolla.


Jossans projekt.




Felicias, Rebeckas och Jessicas projekt. En superfin bok där även jag är med i och berättar om diabetes.




Puttes och Ollis projekt. HLR-patrullen, dem lär ut HLR i skolor osv.


Alex och Eves projekt. Dem skrev och höll föreläsning om lekterapin på Astrid lindgrens barnsjukhus.




Stephanie, Ninorta och Hadis projekt. En bok om hälsa.


DON'T DRUG ME - Vanessa, Jossan, Helena och Moas projekt. Lock som man ska sätta på drickan så man inte blir drogad.




Ida och Isabellas projekt. Dem gör tvålar och säljer och sedan skänker dem pengarna till barncancerfonden.


Och slutligen mitt projekt. Min bok om diabetes.
Fanns så klart fler projekt men det här är några i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0